Närvaro börjar med ett fantastiskt schema

fill-color Created with Sketch.

Det är individens verklighet som styr

Flexibilitet, snabbhet och precision i arbetet med att anpassa schemaläggningen efter din verksamhet.

Med Skola24 Schema är det enkelt att lägga schema för alla skolformer. Tjänstefördelning, schemaläggning och rapporter kan anpassas efter verksamhetens behov - från enklare till avancerad schemaläggning. Nyckeln är flexibilitet. Skola24s produkter tar hänsyn till olika villkor, både på detalj- och individnivå.

NYHET | Utökade meddelanden

squiqqly Created with Sketch.

Frånvaro i kombination med Schema är ett effektivt stöd för frånvarorapportering, frånvaroanmälan, ledighetsansökan, rapporter och aviseringar. Nu lanserar vi Utökade meddelanden, ett tillval till Skola24 Frånvaro som gör det möjligt för skolan att aktivera SMS som utskicksmetod för flera typer av meddelanden.

Kompetensutveckla dig

fill-color Created with Sketch.

Skola24 Kompetens har ett brett kursutbud och en stor variation av konsulttjänster. De kursledare och konsulter som du möter är experter på skola och förstår dina utmaningar. Skola24 Kompetens bidrar till att din verksamhet säkrar upp med kompetenta schemaläggare och administratörer. Något som skapar en fantastisk grund för skolans arbete med närvaro, omdöme, resursplanering och skolutveckling. Varje år utbildar vi över 5000 nöjda personer.

Prenumerera på våra nyhetsbrev

fill-color Created with Sketch.

Vi älskar skolan! Om du också gör det, missa inte att prenumerera på våra nyhetsbrev. Du får inspiration, nyheter, information om utbildning och event samt tips till din verksamhet.